Kops

Monday, March 27, 2006

KIINNI JÄIN!




Oh God, I am so busted! Nyt jäin itse pahan kerran kiinni. Ja minä kun ajattelin vetäytyä takavasemmalla ja piiloutua. Eilen en kiireiden vuoksi lukenut mitään blogeja paitsi Köyhääritaria kun se osui blogilistalta silmiin. Olin sen blogin unohtanut ja ajattelin vilkaista mitä Jenkkilään kuului. Heillä oli tuo JÄIT KIINNI ansa jonka häthätää heitin omaan blogiin kun en muuten oikein ehtisi päivitellä. Olin tuuminut vähentää bloggaamista, mahdollisesti lopettaa.

Kohtalo? Enhän minä voi mitenkään lopettaa kun kerran on tuollainen joukko tuntemattomiakin jotka minua lukevat! Tutuiksi ja rakkaiksi tulleista puhumattakaan. Ää ja minä kun olin jo poistanut lukijatilastotiedotkin jotta en tulisi niitä katsoneeksi ja sitten tuntisi velvollisuutta kirjoittaa.

Kiitän nöyrimmästi ja jatkan kopsuttelua. Ojennan teille kaikille Kultaisen Kopsin.

Ensin kopsautan itseäni päähän. Kops.

3 Comments:

  • Älä lopetakaan, täällä on mukava käydä :-)

    By Blogger vintti, at 8:46 AM  

  • Vai että lopettaa blogisi, no way!
    Ymmärretään kyllä työkiireesi, jos et aina ehdi blogiisi kirjoittamaan, mutta että jos et enää kirjoittelisi ollenkaan, en voi, pysty ajattelemaan sitä mahdollisuutta!
    Jos ei kommentteja tule, ei se aina tarkoita sitä etteikö blogia luettaisi.
    Joskus on hyvä tietty pitää vaikka luova tauko blogien lukemisessa ja kirjoittamisessa, jos siihen kykenee :) Innoitusta ja iloa sinulle ja kaikille kirjoittajille! Pidetään yhteyttä yllä!

    By Blogger Leonoora, at 10:03 AM  

  • jaaha, matkoille ollaan lähdössä...

    By Blogger Miss Foxy, at 7:16 PM  

Post a Comment

<< Home