Kops

Wednesday, March 22, 2006

HYVÄNTEKEVÄISYYS

Milli muksulle Myös sivulinkkinä.


4 Comments:

  • MLL:n kannanoton jälkeen hedelmöityshoitolakiesitykseen päätin, että minä en sitä organisaatiota tue, koska sekään ei tue minua

    http://www.mll.fi/ajankohtaista/ajankohtaista/?num=82517

    sen johdossa on ihmisiä, jotka selvästi tietävät liian hyvin kuinka meistä itsekunkin pitäisi elää.

    By Blogger Miss Foxy, at 11:14 AM  

  • Kiitos osallistumisesta! Voit hakea bannerikoodin osoitteesta

    http://millimuksulle.blogspot.com/2006/03/bannerikoodi_22.html

    Missfoxylle: Kaikkia on varmasti mahdotonta miellyttää ja ymmärrämme, että tuo hedelmöityshoitokannanotto jakaa varmasti mielipiteitä. Loppujen lopuksi MLL toimii kuitenkin rehellisesti ja lasten hyväksi ja omaa pitkät isänmaalliset perinteet, joista sen konservatiivisuuskin varmaan juontaa juurensa.

    By Blogger Antti ja Lasse, at 12:49 AM  

  • Lisätään vielä, että tämä on täysin MLL:n ulkopuolinen kommentti, järjestön leivissähän minä en toimi :-)

    t. Antti

    By Blogger Antti ja Lasse, at 12:51 AM  

  • kyllä, olen samaa mieltä, tekevät hyvää työtä, esim. puhelinpäivystyksessä ja varmasti monessa muussa asiassa, josta en edes tiedä.

    minulle tuo kannanotto oli merkki hyvin konservatiivisesta ajattelusta, jota en halua olla tukemassa.

    henkilökohtainen kun on poliittista.

    terveisin : )

    Miss F

    By Blogger Miss Foxy, at 2:30 PM  

Post a Comment

<< Home